Wednesday, October 5, 2016

Hoekom Ek Gebruik - New York Naby - Forex Kaarte

Hoekom gebruik ek New York naby forex kaarte Om volg op 'n vorige post van my oor die keuse van 'n forex makelaar vir jou forex Ek wil graag om te verduidelik wat makelaar ek persoonlik vir my forex en hoekom dit werk goed met die strategieë wat ek gebruik. Jy kan my vorige post hier. Die makelaar Ek persoonlik gebruik is Axitrader. Dit makelaar gebruik maak van die MT4 platform wat ek vind baie gebruikers vriendelik en maklik om waarskynlik reeds nie opgevolg as die meeste van julle. Die tweede rede waarom ek gebruik axitrader, en belangrikste in my boeke, is die feit dat hulle gebruik maak van New York naby kaarte. Wat beteken New York Close beteken? New York naby kaarte beteken dat 'n handel dag eindig by 4:59:59 oostelike tyd, waar die daaglikse kers afwerkings, en 'n nuwe dag begin by 17:00 Eastern Time, waar 'n nuwe kers begin. Daar sal slegs 5 kerse per week op 'n daaglikse grafiek sedert die markte in New York oop moenie tot Maandag. Sedert ek Prys Aksie gebruik in my handel dit is presies wat ek wil hê my kaarte te wys. As daar 6 daaglikse kerse per week op jou daaglikse kaarte jy weet onmiddellik dat jou kaarte nie gebaseer is op die New York oop en toe. Ons dont wil die 6de kers op ons kaarte as hierdie kers verteenwoordig Sondag wat nie 'n volledige verhandeling dag. Toe te voeg tot hierdie Sondag het 'n baie lae volume van handel en dus nie 'n akkurate voorstelling van die mark sentiment aan te bied na my mening. Wanneer daar slegs 5 kerse op die daaglikse grafiek per week die Sondag en Maandag kerse kombineer om 'n daaglikse kers te maak. Hoekom handel New York naby kaarte? In die eerste plek die New York naby kaarte word beskou as meer betroubaar om handel te dryf met. Ek gebruik dit met my Prys Aksie ontleding as wat hulle bied 'n meer ware voorstelling van die mark sentiment. Die meeste handelaars gebruik die New York naby kaarte so as jy dit self jy kan iets anders as wat almal anders is te sien wees aangesien dit nie gebruik. Dit kan natuurlik lei tot verwarring, veral as jy net leer hoe om die prys aksie handel. Daar is 'n goeie kans om mis te loop op 'n hoë waarskynlikheid handel geleentheid. Daar kan 'n mooi kyk pen bar op 'n oppervlakte van samevloeiing en belangrike vlak op die 5 dag grafiek wees, maar dit kan nie 'n pen bar op die 6 dag grafiek wees. Nog 'n moontlikheid is die invoer van 'n handelsmerk wat 'n hoë waarskynlikheid isnt as gevolg van die 6 dag grafiek toon 'n pen bar waar in werklikheid op die meer betroubare 5 dag grafiek is dit dalk nie 'n pen bar of ander ommekeer kers patroon wys. Hoe kry ek New York naby kaarte? Baie makelaars het nie New York naby kaarte, so baie versigtig wees wanneer jy 'n rekening by 'n makelaar te open. Die meeste makelaars het kaarte wat in lyn is met Greenwich Mean Time (GMT) en het 6 daaglikse kerse per week wat Sondag wat 'n lae volume handel dag en is nie 'n volle dag toe ek vroeër genoem sluit. Ek gebruik Axitrader vir my wat handel dryf as hulle het 'n uitstekende kliëntediens, hulle gebruik maak van die MT4 platform, het 'n baie goeie versprei, en natuurlik het kaarte wat gebaseer is op die New York naby. Ek het nie gebruik enige ander makelaar kan dus nie enige ander aanbevelings in terme van wat makelaar jy gaan met gee. Neem 'n verhoor met 'n paar makelaars al vir jou 'n stuk van die gees my raad gee word. Dankie vir die lees. As jy enige vrae het glad moet asseblief nie huiwer om te vra.


No comments:

Post a Comment